Huisregels

Afspraken

Wanneer u een reservering maakt bij Beautysalon The Hat van gaat u automatisch akkoord met de volgende huisregels.
Afspraken kunnen telefonisch, via mail of in de salon gemaakt worden. U krijgt uw afspraak bevestigd via mail of een bericht.
Graag tijdig op uw afspraak aanwezig zijn. Wanneer u als klant te laat komt wordt dit van uw reserveringstijd afgetrokken indien er nog klanten volgen. Dit uit respect voor de volgende klant.
Tijdens het geven van een behandeling wordt de telefoon niet opgenomen, u kunt dan een bericht inspreken op de voicemail.
Annulatie

Als u door overmacht een afspraak moet annuleren gelieve dit minimum 1 dag van voorhand te doen. Rekening houdende met de klanten die graag op die dag en uur een afspraak willen maken.
Wanneer u als klant als eerste keer niet komt opdagen zonder een geldige annulatie zal de geplande behandeling voor 50% gefactureerd worden, u ontvangt deze factuur per post.
Wanneer u als klant meerdere malen niet komt opdagen voor een afspraak zal de geplande behandeling 100% gefactureerd worden, u ontvangt deze factuur per post.

Cadeaubonnen

Cadeaubonnen hebben een geldigheidsdatum van 1 jaar. Op de dag van de behandeling dient u uiteraard de bon mee te brengen. Vergeet u deze echter dan zal het normale tarief in rekening gebracht worden. Verloren cadeaubonnen kunnen niet worden vergoed.
Algemeen hygiëne
• De salon is 100% rookvrij.
• Griep of hevige verkoudheid, besmettelijke huidziekten, koortsblazen
• Geen huisdieren toegelaten.
• Kinderen jonger dan 16 jaar worden alleen behandeld onder begeleiding van een ouder.
• Hygiëne is in mijn salon belangrijk; ik verzoek u daarom om geen huisdieren mee te brengen.
• Wanner de persoonlijke hygiëne de wensen overlaat voor een massage of intieme ontharing kan de behandeling onmiddellijk stopgezet worden. Om dit te vermijden gelieve opgefrist naar de salon te komen.
Ongewenste intimiteiten
• ALLE lichaamsbehandelingen zijn strikt van niet-erotische aard. Op eventuele directe of indirecte verzoeken wordt dan ook niet ingegaan en wordt u de toegang tot de salon ontzegt. Bij ongewenst intimiteiten tijdens een behandeling wordt de behandeling onmiddellijk stopgezet en dient de klant het volledige bedrag van de betreffende behandeling te betalen. Zo nodig wordt ook de politie gecontacteerd en een klacht neergelegd.
Parkeerbeleid
U kunt uw wagen gratis parkeren, Beautysalon the hat is niet verantwoordelijke voor gebruikelijke ongevallen.
Afspraak
Alle afspraken dienen van voorhand gemaakt te worden. Zo ook als u lang komt voor een cadeaubon, product, huidanalyse of eventuele informatie betreffende alle beschikbare behandelingen.

Allergie

In geval van allergie gelieve dit te melden!
Producten retourneren

Retourneren of ruilen van aangekochte producten kan alleen binnen 7 dagen na aankoop met overlegging van de aankoopbon, mits het product ongeopend en/of ongebruikt zijn. Dit geldt ook voor afgeprijsde artikelen.

Klachten of ontevreden?

Ik doe er alles aan om goede kwaliteit diensten en producten aan te bieden maar het kan een keer voorkomen dat u niet tevreden bent. Ik stel het zeer op prijs dat u het mij laat weten indien u een klacht heeft zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.